Абай Кунанбаев творчество

Стихи, поэмы, биография

Он Үшінші Сөз


Иман деген — Алла Табарака уатағаланың шəриксіз, ғайыпсыз бірлігіне,
барлығына уа һəр неге бізге Пайғамбарымыз саллала Аллаһу ғалайһи уа
саллам арқылы жіберген жарлығына, білдіргеніне мойын сұнып, инанмақ.
Енді бұл иман дерлік инануға екі түрлі нəрсе керек.

Əуел не нəрсеге иман келтірсе, соның хақтығына ақылы бірлəн дəлел
жүргізерлік болып ақылы дəлел испат қыларга жараса, мұны яқини иман десек керек.
Екінші — кітаптан оқу бірлəн яки молдалардан есту бірлəн иман келтіріп,
сол иман келтірген нəрсесіне соншалық беріктік керек. Біреу өлтіремін деп
қорқытса да, мың кісі мың түрлі іс көрсетсе де, соған айнып көңілі қазғалмастай
берік боларға керек. Бүл иманды иман тақлиди дейміз.
Енді мұндай иман сақтауға қорықпас жүрек, айнымас көңіл, босанбас буын
керек екен. Яқини иманы бар деуге ғылымы жоқ, тақлиди иманы бар деуге
беріктігі жоқ, я алдағанға, я азғырғанға, я бір пайдаланғанға қарап, ақты қара
деп, я қараны ақ деп, я өтірікті шын деп ант ететұғын кісіні не дейміз? Құдай
Тағала өзі сақтасын. Уа əрнешік білмек керек, жоғарғы жазылмыш екі түрліден
басқа иман жоқ. Иманға қарсы келерлік орында ешбір пенде Құдай Тағала
кеңшілігімен кешеді-дағы демесін, аның үшін Құдай Тағаланың ғафуына , яки
Пайғамбарымыздың шафағатына сыймайды уа мүмкін де емес. “Қылыш
арасында серт жоқ” деген жалған мақалды қуат көрген мұндай пенденің жүзі
құрысын.

Абай Құнанбайұлы

Опубликовать в Google Buzz
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники